بازخورد درباره این کالا

تمرین نیروی حال

practicing the power of now eckhart tolle
0
از 0 رای

0دیدگاه

ویژگی های محصول
  • نویسنده: اکهارت تله
  • مترجم: فاطمه عابدی
آماده ارسال تحویل تا 4 روز کاری
date send
فروشنده
فروشگاه کتاب درقلم
96% رضایت خریداران عملکرد عالی

فقط 1 عدد در انبار موجود است

  • ارسال توسط فروشگاه کتاب درقلم
قیمت اصلی 36,000 تومان بود.قیمت فعلی 21,600 تومان است.
بروزرسانی قیمت: 23 فوریه 2024

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
گزارش تخلف

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

تمرین نیروی حال

حضور در لحظه‌ی حال و حس کردن لحظه به لحظه‌ی زندگی چنان اهمیت بالایی در خودشناسی و زندگی بهتر دارد، که هرکس برای داشتن یک زندگی شگفت‌انگیز در مرحله‌ی اول باید بتواند به لحظه‌ی حال قدم بگذارد. این کار با شناخت ویژگی‌های مختلف شخصیتی و دنیایی فراتر از درون ما، امکان‌پذیر است. کتاب نیروی حال معروف‌ترین اثر اکهارت تله از جمله کتاب‌های مطرح در کمک به افرادی است که که می‌خواهند به درک و شناخت نیروی حال برسند. این قدرت ذهن ماست که با حضور در لحظه‌ی حال می‌تواند به آرامشی مطلق دست پیدا کند. خواندن کتاب نیروی حال هر خواننده‌ای را به کشف شگفتی و قدرت لحظه‌ی حال می‌رساند.

نمایش بیشتر - بستن

برای اکثر افراد، این موضوع پیش آمده که مسئله‌ای باعث درگیری افکارشان شود به طوری که فرد نتواند از لحظه حال لذت ببرد و مدام به گذشته یا آینده فکر کند. تمام آن چیزی که اکهارت تله (Eckhart Tolle) سعی می‌کند در این کتاب به مخاطبان خود بیاموزد، این است که چطور در لحظه‌ی حال زندگی کنند. اکهارت تله معتقد است که کتاب تمرین نیروی حال عصاره‌‌ی آموزه‌های او است. او در این کتاب کوشیده تا آموزه‌هایش را در ظرف کلمات بریزد و آن‌ها را با همه‌ی مخاطبانش در هر گروه سنی در میان بگذارد. کتاب تمرین نیروی حال حاصل تلاش ده ساله‌ی نویسنده‌اش و عصاره‌ی تجربیات اوست. به عقیده‌‌ی اکهارت تله، این ذهن افراد است که آنها را در زنجیر افکار منفی نسبت به گذشته و آینده حبس کرده است و زمانی است که فرد به دلیل اتفاقات پیش آمده شروع به قضاوت کردن نسبت به آینده می‌کند و مضطرب و نگران می‌شود. ذهن انسان در این مواقع، نگرانی‌ها و هیجانات منفی زیادی را تجربه می‌کند و تنها چیزی که به آن اهمیت نمی‌دهد زمان حال است: «هوایی را که به درون بدن تو وارد و خارج می‌شود احساس کن. لحظه‌ی حال تنها واقعیتی است که باید با آن مواجه شوی، تو همواره با لحظه‌ی حال طرف هستی، نه آینده، تو هرگز با آینده طرف نمی‌شوی».

توضیحات تکمیلی

تمرین نیروی حال
مشخصات دیگر
وزن

95 گرم

ابعاد

21 × 14 × 1 سانتیمتر

امتیاز کاربران به:

تمرین نیروی حال (0نفر)
کیفیت چاپ
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
محتوی
0
روان خوانی
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش