بازخورد درباره این کالا
0
از 0 رای

0دیدگاه

ویژگی های محصول
  • نویسنده:جوجو مویز
  • مترجم:باران جمشیدی
فروشنده
فروشگاه کتاب درقلم
96% رضایت خریداران عملکرد عالی

ناموجود

  • ارسال توسط فروشگاه کتاب درقلم
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 23 فوریه 2024

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟

مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
گزارش تخلف

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

من پیش از تو

من پیش از تو به ظاهر یک داستان عاشقانه و خانوادگی است؛ اما مهم‌ترین تعریفی که از این کتاب می‌توان داشت این است که جوجو مویز نویسنده این رمان، داستان شجاعت و تلاش پایدار برای تغییر مسیر زندگی را روایت می‌کند. نثر مویز در این رمان طنازانه و صمیمی و در عین حال خوش‌خوانی است. عشق و دلدادگی در بستر مشکلات و حوادث همان چیزی است که این کتاب را تبدیل به یکی از محبوب‌ترین‌ها و پرفروش‌ترین‌ها کرده است

نمایش بیشتر - بستن

‌درباره‌ی کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز

«من پیش از تو» رمان عاشقانه و پرفروش نویسنده‌ی انگلیسی جوجو مویز است که در سال 2012 برای اولین بار منتشر شد. رمانی که بعد از انتشار سر و صدای زیادی به پا کرد و جوایز متعددی گرفت و ۱۲ هفته در لیست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز قرار داشت. فروش بسیار بالای این کتاب در سراسر جهان و ترجمه آن به چندین زبان بسیاری از افراد را به خواندن این کتاب تشویق کرد.

من پیش از تو رمانی ست بر پایه‌ی اشک‌ها و احساسات یا به نقل از یک روزنامه انگلیسی کتابی که واقعا اشک‌ها را بر انگیخته می‌کند. مویز در این داستان فضایی متفاوت از داستان‌های عاشقانه معمول ارائه می‌کند. او سعی دارد در بستری عاشقانه هرچند ناراحت‌کننده امید و انگیزه را در مخاطب زنده کند.

جوجو مویز دل‌نشین، روان و دوست‌داشتنی می‌نویسد. او در رمان من پیش از تو به گونه‌ای نوشته است که خواننده بتواند باشخصیت‌ها ارتباط برقرار کند و در کلمات داستان گم شود. او در این رمان به موضوع طبیعت انسانی می‌پردازد و چگونگی ارتباط با افراد خاص در این کتاب باعث می‌شود در نهایت زندگی را به روشی شادتر دید. داستان نه تنها عاشقانه است بلکه جنبه‌های روانشناسی آن نیز خیلی پررنگ است. این داستان به خواننده مشکلات زندگی بزرگسالان را نشان می‌دهد و اینکه چگونه یک حادثه می‌تواند همه‌ی زندگی را تحت تاثیر قرار دهد و آن را به طور کلی تغییر دهد.

شخصیت‌های این داستان به جای اینکه تنها خوب یا بد باشند، دارای نقص انسانی هستند و همین باعث شده تا آن‌ها برای مخاطب دوست‌داشتنی و واقع بینانه باشند. جریان داستان به آرامی جریان پیدا می‌کند و در طول قصه نویسنده جزئیات زیادی ارائه می‌دهد تا خواننده خود را در داستان قرار دهد و با احساس شخصیت‌ها و تجربه‌های آن‌ها ارتباط بگیرد. کتاب از نگاه شخصیت اول داستان یعنی لوئیزا نوشته شده است.

این داستان به بعضی از مشکلات جامعه امروز می‌پردازد. مشکلاتی که بیشتر مردم به آن توجه نمی‌کنند یا در اصل تصور نمی‌کنند که این موضوعات مشکل باشد؛ اما نکته‌ی جالب مسئله‌ی معجزه‌ی عشق است که مثل نوری در این داستان می‌تابد.

این رمان احساسی داستانی زیبا درباره انسانیت، مشکلات و عشق در زندگی است. خواندن کتاب من پیش از تو به علاقه‌مندان به رمان‌های عاشقانه پیشنهاد می‌شود.

توضیحات تکمیلی

من پیش از تو
مشخصات دیگر
وزن

340 گرم

ابعاد

22 × 15 × 3 سانتیمتر

امتیاز کاربران به:

من پیش از تو (0نفر)
کیفیت چاپ
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
محتوی
0
روان خوانی
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش